Часті питання

Де я можу скористатися послугою WIFI.IN.UA?

Зони покриття WIFI.IN.UA можна подивитися в розділі Покриття. Інформація про місцезнаходження хот-спотів представлена у вигляді міток на мапі і списку. Також є можливість відбору об'єктів що цікавлять вас, на території яких присутня послуга WIFI.IN.UA за допомогою інструменту фільтрів по сегментам.

Як сплатити за послугу?

Це описано на сайті в розділі Як це працює.
Уточнюємо, що on-line на сайті WIFI.IN.UA оплата проводиться за допомогою сервісів CoPAYCo (для власників карток VIZA, Mastercard) і Webmoney - дотримуйтесь процедури. І off-line, через платіжні термінали QIWI, 24NonStop, iBox по Коду абонента, який вказаний в вашому Особистому кабінеті. Особистий кабінет є в кожного зареєстрованого користувача.
Зверніть увагу! Платіжні системи тільки зараховують гроші на ваш особовий рахунок, це може бути зроблено і попередньо через Інтернет в іншому місці. Зняття обмежень - активацію повного доступу проводити слід безпосередньо на хот-споті.

Як я можу перевірити, скільки у мене грошей на рахунку?

Стан вашого особового рахунку можна подивитися у вашому Особистому кабінеті, в який можна потрапити після авторизації на сайті, тобто введення логіна і пароля або через вхід із доступних на сайті соціальних мереж.

Що зробити, щоб організувати зону WIFI.IN.UA в місці, яке цікавить мене?

Визначення технічної можливості вимагає деякого опрацювання. Будь ласка, відправте запит з точним зазначенням місця і описом об'єкта за формою зворотного зв'язку в розділі меню Контакти. Ми обов'язково його розглянемо і дамо відповідь в найкоротший термін.

Поповнив рахунок, але обмеження не зняті, бачу рекламу, що мені зробити?

Поповнення особового рахунку по Коду абонента ще не означає, що зняті обмеження. Для цього, в своєму Особистому кабінеті виберіть доступний тарифний пакет і активуйте його.

Мені весь час показуються якісь сторінки при роботі в безкоштовному режимі, можна це якось виправити?

Це не проблема, так працює система - при роботі в безкоштовному режимі користувачеві потрібно дивитися рекламу. Тут вже нічого не поробиш - по телевізору її теж показують! Хтось же повинен за все це платити! Якщо сильно дістає - можете перейти в платний режим, тарифи цілком демократичні.

У безкоштовному режимі у мене постійно падає канал при роботі з різними мережевими сервісами,яки надаються через окремі програми, а не у вікні браузера. Наприклад, перегляд відео в Youtube, зв'язок через Skype і інше?

В даному випадку відключення каналу відбувається через те, що прийшов час подивитися рекламу. Чому - дивись попереднє питання. А рекламу у нас можна подивитись тільки в браузері. Тому при відключенні каналу вам потрібно відкрити браузер, клікнути на якусь ссилку чи оновити сторінку і подивитися рекламу - після цього доступ в Інтернет відновиться ... до наступного показу реклами.

У мене низька швидкість!

Технологія Wi-Fi ефективно працює на відстані до 100 метрів від точки доступу при відсутності або мінімумі фізичних перешкод. Зараз наші хот-споти забезпечують швидкість підключення до 54 Мбіт / с.

Причина низької швидкості Усунення
Ви знаходитесь в зоні невпевненого прийому радіосигналу Знайдіть місце з більш високим рівнем сигналу
Наявність перешкод від інших бездротових пристроїв або електронної апаратури, в тому числі і від інших бездротових мереж Повідомте нам про проблему через форму зворотного зв'язку, ми поміняємо радіоканал в даному місці
Ваш пристрій і / або канал в Інтернет перевантажені виконанням великої кількості програм або шкідливих програм Закрийте непотрібні програми і прийміть заходи до очищення вашого пристрою від шкідливих програм, переконайтеся, що в даний момент у вас не відбувається автоматичне оновлення системи або програм
Ви користуєтесь неефективними або застарілими програмними засобами Не рекомендуємо використовувати MS Internet Explorer в якості браузера, краще підійдуть Chrome, Firefox, Opera
Перевантаженість або обмежена швидкість на сервері, з якого ви намагаєтеся викачувати дані Зайдіть на даний ресурс через деякий час
Програма для скачування показує низьку швидкість Це може бути через те, що ці програми показують швидкість в мегабайтах, а в нас швидкість вказана в мегабітах в секунду. Тобто відмінність у 8 разів.